Molt bon migdia, estimades i estimats! Avui som dilluns; dilluns 22 de juny. El primer «Passeu, passeu!» d’estiu d’aquesta temporada. I quin estiu; com ha arribat! Seguint amb la tònica d’aquest cap de setmana, aquesta setmana que tot just arrenquem arriba, també, amb els termòmetres que toquen sostre. Esperem que aquesta onada de calor no s’allargui gaire i que les nits tòrrides no es converteixin en la tònica dels anys que venen. Tot i que molt em temo que això ja és demanar massa. Però bé; avui és dilluns i com ja sabeu, els dilluns toca parlar d’esport. I com sempre, ho fem amb la inestimable companyia del Sergi Vázquez, que avui ja ens podrà explicar alguna cosa sobre com va anar l’inici del Mundialet Intercultural de Manresa.
Abans, però, deixeu-me que saludi les persones que avui ens acompanyen: el Xavier Perramon i el Josep Guardiola, tots dos molt vinculats al pickleball. De fet, el Xavier és ni més ni menys que el cofundador i administrador del Shooter Club Pickleball & Life, el primer club indoor de pickleball del Bages (és a Sant Fruitós) que compta amb 9 pistes cobertes i que hores d’ara és el club indoor de pickleball més gran de Catalunya; un club que, diuen, busca crear una comunitat al voltant d’un esport accessible, social i intergeneracional. Amb moltes ganes de conèixer exactament en què consisteix i també de saber què va portar en Xavier a obrir aquest espai, i com va engrascar en Josep Guardiola a sumar-se al projecte.